Mehmet Mustafa Doğan isimli ziyaretçinin yorumu

Sayın Efendim,

Sizden önemli bir arzum olacak. Şirketiniz Turkcell olarak sanata destek verdiğinizi biliyorum, belki benimde derdime destek olursunuz diye düşünüyorum. Ben yıllardır şiir yazıyorum ve yazdığım şiirlerimi tasarım ve bilgisayardan anlayan arkadaşlarımın desteği ile web sitesi kurdum şiirlerimi orada yayınlıyorum. Şiir yazmayı seviyorum çünkü içkim yok sigaram yok günlük kahvelere gitmem ve ben karaciğer hastasıyım. Eşim ortapedik engelli, oğlum zihisel engelli. İki kızım okuyor birisi liseye başaladı biriside ilk orta okula başladı.

Aldığım altıyüz TL emekli maaşım anca kanca yetiyor zor geçniyoruz ve bende emek verip yazdığım şiirlerimi kitap haline getirmek istiyorum sadece şiir kitabı çıkarmak için sizlerden destek istiyorum ve kitapta sizinde reklamınızı yapmış olurum sizler benim bu hasatiyetimi analarsanız sevinirim.

Vereceginiz destekle hem okuyan kızlarıma destek sağlayacağım hem de emeğimin boşa gitmediğini hatırlayacağım. Beni anlayışla karşılarsınız umarım göstereceğiniz ilgi ve alakaya teşekkür ederim. Sevindirici haberlerinizi bekliyorum. Saygılarımı sunarım, arz ederim.

Mehmet Mustafa Doğan

Hiç yorum yok: