Alper Tuğrul isimli ziyaretçinin yorumu

Sayın Süreyye Ciliv öncelikle merhabalar,

Biyografiniz inceledim oldukça dikkatimi çekti. Düşündüm kendi kendime bu adam hayatın zorluğunu görmüşe benziyor beni kaale alacaktır. Genç beyinlere kendini ıspatlama imkanı tanıyacaktır. Çünkü yüksektesiniz ve oralarda yanlızsınız, başarınızı cani gönülden takdir ediyorum, ama kalcı olmakta önemli. arkanızda ese bırakmakta önemli. Eğer imkan tanırsanız ki bu hayatımın imkanı olur kendimi Turkcell e ve Güzel Türkiyem'e adamak istiyorum.

Öğrenciyim ama içimdeki çalışma azmine engel olamıyorum. Masabaşı olmamak şartıyla ayak işlerinden başlamak isterim. Abone merkezleri pek kaale almadı. En yetkili olarak sizinle görüşmek istedim. Boğulacaksam okyanusta boğulurum. Reddedileceksemde Büyük makamda reddedilirim temennisiyle size ulaşmak istedim. İlginize şimdiden teşekkürler. Yanlız sizden tek ricam bana bir kez güvenin gerisi gelir EvvelAllah...

İyi Günler. Saygılar.

Alper Tuğrul

Hiç yorum yok: