Diyarbakır'da çalışan sayısını 1000'e çıkarmak istiyoruz

Süreyya Cilivİşlerinin, sadece ses hizmeti olmadığını ifade eden Ciliv, kendilerini yazılım dünyasının etkin olduğu bir teknoloji şirketi olarak gördüklerini söyledi. Servislere odaklı bir şirket olduklarını belirten Ciliv, İBB Cep Trafik'ten Mobil İmza'ya kadar çok çeşitli uygulamayı kullanıcılara sunduklarını dile getirdi. 'Tonla Kazan'ın, Microsoft ve Google gibi teknoloji şirketlerinin odaklandıkları bir konuda elde edilen somut bir başarının göstergesi olduğuna dikkati çeken Ciliv, bu tür servislerin 2008 yılı başarılarında ciddi payının bulunduğunu ifade etti.

"Dünyanın, 25'nci teknoloji şirketi olarak Türkiye'de yapacak daha çok işimiz olduğunu düşünüyoruz."

şeklinde konuşan Ciliv, şirketin liderliğini sürdürmesinde; güçlü değer teklifleri, etkin marka iletişimi, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi, satış kanalının yeniden yapılandırılması ile yenilikçi katma değerli servisler sunulmasının büyük payının bulunduğunu söyledi. 2008'in, 2 katı büyüklüğünde bir yatırım yapmak arzusunda olduklarını belirten Süreyya Ciliv, buna paralel olarak istihdamı da artırmak istediklerini ve bu çerçevede Diyarbakır Çağrı Merkezi çalışan sayısını 1000'e çıkartmak istediklerini ifade etti.

Hiç yorum yok: