Tunç Adil isimli ziyaretçinin yorumu

Süreyya CilivŞimdi Turkcell'in ve onun CEOsu Süreyya Beyin farkı tartışılmaz o bir gerçek tartışmaya gerekte yok zaten. Global Bilgi çalışanlarına gelince hizmetine diyecek yok abonesinin yanında olan böyle bir operatör görmedim daha.

"Niye?" diyeceksiniz. Müşteri hizmetleri benim ve abonenin arasında geçen bir anımı anlatacam size farkı göreceksiniz: 50 yaşlarında bir Turkcell abonesi geldi işyerime. Sıkıntım var dedi tabii buyrun müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu söyledim. Telefondaki bayan "Aboneyi alabilir miyim" dedi. "Yok, alamassınız." dedim. Çünkü abone sadece Kürtçe biliyordu.

Telefondaki hanıma "Kürtçe biliyor musunuz?" diye sordum.
"Evet biliyorum ama konuşamam." dedi.
Bunun üzerine ben orada abone ile müşteri temsilcisi arasında tercüman oldum. Turkcell farkını bir kez daha gösterdi. Abonemizde mutlu bir şekilde dükkandan ayrıldı.

Turkcell'in gücü Turkcell'in farkı yolunuz açık olsun Süreyya bey yolun açık olsun Turkcell yolunuz açık olsun Turkcell elçiler.

Hiç yorum yok: