Erkan Kiraz isimli ziyaretçinin yorumu

Sayin Ciliv,

Sizi bireysel bir merakimi gidermek ve kaleme aldigim anilarimda [mtuncel.com/yazilar/03] buyuk yeri olan ama elimde cok az veri olan, benim icin degerli olan Ethem Ciliv ile ilgili olarak rahatsiz ediyorum.

Sizinle bir ilgisi olup olmadigini bilmiyorum. Ethem Ciliv bir muhendisti. Iki oglu vardi. Izmit Derince-Kaskaldere arasinda buyuk bir makine parki vardi ve suanda Kaskaldere denilen yerde Shell Akaryakit Istasyonu acmisti. Sonraki zamanlarda Agva Liman Yapim islerini aldigini ve yuruttugunu animsiyorum. Soz ettigim akaryakit istasyonunda 1980'lerden once bir sure calimistim. SSK Kartimi bu yerde almistim. Bende Ethem Ciliv'e ait bilgiler bunlar.

Soyadi'ndan dolayi sizi rahatsiz etmis oldum. Buyuk oglunun adinin Sureyya oldgunu animsiyorum ama bu bilgi oldukca bulanik ve kesin olarak emin degilim.

Saygilarimla,
Erkan Kiraz

Hiç yorum yok: