Ben artık bilgisayarımı yanımda taşımıyorum

Süreyya CilivŞu cihaz (HTC P4350) hakikaten heyecan verici bir cihaz. Yani bakıyorsunuz şu ekran gittikçe büyümüş. Ben artık bilgisayarımı yanımda taşımıyorum. Ve bir ara merak ettim “sadece Turkcell'e katıldığım için mi hisli davranarak bilgisayarımı taşımıyorum?” diye. Microsoft'taki bazı arkadaşlarıma sordum. Onlar da artık seyahat ettiklerinde yanlarında bilgisayar taşımıyorlar.

Çünkü bu cihaz artık hem telefon hem de bilgisayar. Yani bununla ben dünyaya bağlanıyorum. Hayatımı basitleştiriyor. Hayatımı aynı zamanda zenginleştiriyor. Tabii bu cihazdan siz iş dünyasındaki işlerinizi yapabiliyorsunuz. Aynı zamanda doğru bilgileri alabiliyorsunuz. Bunun içinde eğlenceyi de, ailenizle ilgili resimleri, videoları da nereye seyahat ederseniz yanınızda götürebiliyorsunuz.

Süreyya Ciliv Facebook Hayranı ol

Hiç yorum yok: