Hülya Reis isimli ziyaretçinin yorumu

Çok sayın yetkilimiz;

Genç Türkleriniz sayenizde en iyi iletişimi gerçekleştirebiliyorlar,bundan hepimiz eminiz.Fakat Genç Türkleriniz iletişimlerini en iyi sosyal statülere ulaşarak da gerçekleştirmek istiyorlar.Sizler gibi pek çok büyük kurumun sosyal sorumluluk projeleri ile ilgilenebileceğinizi umut eden bir öğretmen olarak bu iletiyi yazmaya karar verdim.

Bir Anadolu şehrinin imkanları açısından oldukça sınırlı fakat seçilmiş olan öğrencilerinin gelecek kaygısını yüreklerinde duyan Tokat Anadolu Lisesi'nin idealist öğretmenleri adına sizlerin bir eğitim projesi başlatabileceğinizi düşündüm.Bu tür projeler genellikle belli merkezlerde gerçekleştiriliyor,bizim gibi taşra diyebileceğimiz şehirlerin talihi malesef hiç değişmiyor.Buradaki fen lisesi ;Milli Piyango Fen Lisesi ,neden biz de Genç Türkcell Anadolu Lisesi olmayalım.Umarım bu iletim sizlerde de bendeki heyecanı bir derece yaşatır ve öğrencilerimize de en iyi moral motivasyonu olur.

Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılar...

HÜLYA REİS
Tokat Anadolu Lisesi Biyoloji Öğretmeni

Not: Postanız ilgili yerlere ulaştırılmıştır.

Hiç yorum yok: