Turkcell'in kalesini yabancılara kaptırmamak için savaşıyorum

Bill Gates ile çalışmak size ne öğretti?
Turkcell'in az bilinen parçalarından biri Turkcell Akademi Grubu. Çok önem verdiği bu grupla gurur duyuyorum. Tüm amacımız öğrenen bir kurum olmak. Öğrenen insanlar olmak. Hakikaten öğrenmek çok önemli. Ben bunu Bill Gates'ten biliyorum. Arkadaşlara da onu söylüyorum. 'Bugün teknoloji dünyasında dev kurucuları Apple, Microsoft ve Dell'in patronlarının üniversite diplomaları yok. Bunlar teknolojinin zirvesindeki firmalardır. Oradaki insanlar sadece okulda öğrenmeyle kendilerini kısıtlamamış. Gates, yılda iki kez, iki haftalığına bütün sevdiklerini bırakıyor ve kendini bir eve kilitliyor. O süre içinde dokümanları ve magazin dergilerini okuyor. Öğreniyor, sorguluyor. Biz altı ayda bir neleri okuması gerektiğini tavsiye edebiliriz diye yöneticilerle bir araya geliyorduk.

Röportajın devamını okumak için tıklayınız...

Hiç yorum yok: