Süreyya Ciliv Turkcell'deki Görevinden Ayrıldı

Turkcell’de geçirdiğim sekiz yılda bilgiyle, teknolojiyle, inovasyonla, ve güçlü takım oyunuyla müşterilerimize, milletimize, sektöre ve hissedarlarımıza değer yaratmak için çalıştık. Bu yolculukta bize inanan ve eşlik eden tüm takım arkadaşlarıma, müşterilerimize, bayilerimize, tedarikçilerimize ve iş ortaklarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.

Emanet aldığım bayrağı teslim ederken birlikte çalıştığımız bu güçlü ekibin Turkcell’i daha da ileriye taşıyacağına inanıyorum.

1 yorum:

Burak dedi ki...

Merhaba Süreyya Bey,
Öncelikle Turkcell'deki genel müdürlük görevinizin ardından sizin gibi ülkesine ve milletine faydalı başarılı bir yönetici olarak atacağınız her türlü yeni adımdın bir öncekinden daha başarılı ve hayırlı olmasını yüce Allah tan temenni ederim.
Yaklaşık 5 seneyi aşkın bir süredir Berlin'de bir araç takip firmasında yazılım geliştirme bölüm şefi olarak çalışıyorum. Son 1 sene içerisinde oğlumun doğumu ile çıktığım elternzeit zarfında kendimi biraz daha geliştirme imkanı bularak bütün katmanları ile birlikte yeni bir araç takip sistem konsepti hazırladım. Eğer bu alanda da bir oluşum içerisine girmeyi düşünüyorsanız size zevkle bir sunum yapabilir ve olası bir çalışma durumu için ekibinizde yer almaktan gurur duyardım.

Saygılarımla,
Burak Remzi Şenel