Cep telefonları büyük bir avantaj

Süreyya CilivTeknolojik ürünlerin, ürün hayatları gittikçe kısalıyor. Artık yıllardan değil, aylardan bahsediliyor. Fakat heyecanlı. Yani, burada güzel bir örnek vermek istiyorum. Önemli bir şirketimizin genel müdürüyle konuştuğumda bu cihazlardan korktuğunu söylemişti bana. Dedi ki "Benim iş hayatımla, iş hayatım dışındaki hayat arasında bir denge kurmam lazım. Bu cihazlar beni 24 saat çalışmaya zorlayabilir."

Ben bu cihazı kendi menfaatim için, kendi avantajım için kullanıyorum. Her 24 saatte her gelen telefona, her an cevap vermem şart değil. Her gelen SMS'e anında cevap vermem şart değil. Fakat dünyanın dört bir yanında olayım. Eğer internete, şirketimin ana bilgilerine veya son gelişmelere ulaşmak istiyorsam ulaşabiliyorum. İstediğim arkadaşa ulaşmak istiyorsam ulaşabiliyorum. Bu benim için büyük bir avantaj.

Artık yanımda büyük laptop'umu taşımak yerine daha compact bir cihazla hareket ediyorum. Bunun yanında artık içinde ailemin resimleri var, videoları var, sevdiğim müzikler var. Ve email'lerim var, elektronik postam var. Bütün önemli dokümanlarım var. O yüzden çok zengin. Bu gelişme devam edecek diye düşünüyorum.

Süreyya Ciliv Facebook Hayranı ol

Hiç yorum yok: