Benim görevim artık bir ağabeylik

Süreyya CilivTürk insanının hiçbir eksiği yok. Açıkçası bence bütün doğru malzemeler hazır. Helvayı yapmamız lazım. Burada da güven olayı, doğru hedeflerin kurulması ve bir yerde ben kendimi ağabeylik yapmaya... benim görevim artık ağabeylik, koçluk yapmak. Mentörlük yapmak diye tanımlıyorum görevimi.

Çünkü bakıyoruz da yani, Microsoft'taki görevimde mesela son iki senede bir ürün geliştirme görevim vardı. Esasında birçok kişi yanlış anladı. Dediler ki "Süreyya Bey, ne yapıyorsun iki senedir?" Evvelden hep satış pazarlamadaydım. Bütün dünyaya bağlı büyük görevlerdeydim. 1200 kişi çalışıyor, 108 ülkede elemanlarım var. Son iki senedeyse ürün geliştirmeye odaklandım. Çünkü hem o Microsoft'taki kariyerim için çok stratejik olacaktı, hem de benim...

Hiç yorum yok: