Yapabileceğimize çok inanıyorum

Süreyya CilivTurkcell'e getirebileceğim şu andaki önemli değerlerden bir tanesi "Nasıl verimli bir şekilde dünya pazarları için ürünler, servisler geliştirilebilir?" Mesela Microsoft'ta, biz Türkiye'ye geliyoruz, Türkiye'nin en iyi mühendislerinden 40- 50 tanesini alıp Radmond, Washington'a götürüyoruz. Oradaki ekiplerde Hintliler var, Çinliler var, Romanyalılar var, Bulgarlar var. O kadar çok değişik ülkeden insanlar gelmiş ki artık orada hafta sonları Microsoft dünya kupası maçları yapılıyor.

Yani değişik ülkedeki insanlar belli bir organizasyon içinde, belli bir süreç içinde, belli bir disiplinle, belli bir vizyonla muazzam başarı kazanılabiliyor. Biz bunu artık Türkiye'de yapabiliriz. Ben buna çok inanıyorum. Bu yüzden de Turkcell'in hem bölgede, hem Avrupa'da, hem dünyada önümüzdeki 5- 10 sene içinde önemli bir teknoloji firması fırsatı var. Ve inanıyorum, bunu gerçekleştirebileceğimizi görüyorum.

Hiç yorum yok: