Bill Gates bana yol gösterdi

Süreyya CilivGerçekten Microsoft hayatımda çok önemli bir parça. Bana yol gösterenlerin başında önce Bill Gates, ama bunun yanında Bill Gates kadar Microsoft'un başarısında hizmet etmiş olan, onu hak eden Steve Ballmer, bunun yanında Jeff Raikes, Kevin Johnson. Bu üç kişi ve Bill Gates hakikaten inanılmaz insanlar.

Yani dünyanın teknoloji ve iş dünyasındaki bir devin başındalar. Fakat bunun yanında bu kadar alçak gönüllüler. İnsana bu kadar önem ve değer veriyorlar. Benim için inanılmaz güzel örnek teşkil ettiler. Kendilerinden çok şey öğrendim ve son haftamda her biriyle uzun görüşmelerim oldu. Orada tekrar bana olan sevgilerini, desteklerini belirttiler ve onlarla artık bir hayat arkadaşı olduk. Onlardan çok şey öğrendim ve dostlarım olduğu için de kendimi çok mutlu hissediyorum.

Süreyya Ciliv Facebook Hayranı ol

Hiç yorum yok: