Uğur Yeşilyaprak isimli ziyaretçinin yorumu

Süreyya CilivMerhabalar Ben Uğur yeşilyaprak Bilgisayar sistemleri Öğretemenliği Mezunuyum. 3G teknolojisi ile internet servis sağlayıcılığı konusunda bir fikirim var. Havaalanları, Sultan Ahmet, Taksim, Parklar, öğrencilerin bulunduğu mekanlar, Alışveriş merkezleri, Turistlerin bulunduğu mekanlar benim tesbit ettiğim pazarlama alanları.

Bu noktalardaki büfeler ve iletişim merkezlerinizin bu konuda sonderece uygun olduğunu düşünüyorum. Zaten şu an olan 3G teknolojisi ile mümkün olduğunu düşünüyorum,olmasa bile buralara kurulacak wireless modemleri ile büfe ve ileşim merkezlerinden internet kafeler gibi 15 dakikalık 30 dakikalık kullanımlar için şifre ve kullanıcı adı satılabilir böylece kontör işlemleri gibi gayet iyi bir hizmet olacağını düşünüyorum.

İlgilenirseniz öncelikle Turkcell in böyle bir hizmet vermesini isterim.

Hiç yorum yok: